שיעור הליכונים בחדר כושר

על שיעור הליכונים שלנו כבר שמעת ? שיעור על ההליכונים בשילוב כוח בתוך החדר כושר.
שיעור שמחולק לריצות קצרות, ספרינטים ואימוני כוח.
בשיעור הליכונים אפשר לשרוף עד 1000 קלוריות.
השיעור בהנחיית עופר ומתקיים בימי שני וחמישי 8:00-9:00.
האימון מוגבל עד 8 משתתפים וברישום מראש, מספר המקומות מוגבל.

חוגי מבוגרים

דף הבית > חוגים > חוגי מבוגרים
03-7504776
יוגה:

התעמלות שמקורה במזרח הרחוק. מושתתת על עיקרון השילוב בין הגוף לנפש. עיקרה של היוגה במתיחות והארכת השרירים, באמצעות טכניקת נשימות תורמת היוגה להרגעת הנפש ולהתרוממות הרוח.

פיטבול:

שיעור בו משתמשים בכדור הפיטבול כאביזר ההתעמלות העיקרי. אימון הפיטבול עובד על גמישות, חיזוק שרירי הליבה, הגדלת טווח התנועה ועבודה על היציבה תורם לחיזוק הגב בשילוב מתיחות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!
עיצוב אירובי דינמי:

שיעור ייחודי שכולו מסיבה. משלב מוסיקה והתעמלות אירובית, מצוין לשריפת קלוריות לסיבולת לב ריאה ולקואורדינציה. לעיתים בשילוב עם אביזרים שונים.

עיצוב CORE :

אימון דינמי מתקדם בדופק גבוה, המשלב אביזרי התנגדות ועבודה תנועתית על חיזוק השרירים העמוקים ומערכת השרירים הגלובלית

עיצוב היט HIIT:

אימון עיצוב דינמי פונקציונאלי, המאפשר לעבוד על מספר שרירים בגוף בו זמנית במספר דרגות קושי שונות. השיעורים משלבים אלמנטים של אימון אינטרוולים, אימון הפוגות בעצימות גבוהה, אימון מחזורי ואימון בשילוב אביזרי כושר. 
אימון המפתח סיבולת שריר, יכולת אירובית, כח, שריפת שומנים והצרת היקפים. אימון זה מתבצע בתחנות תוך שימוש במיגוון אביזרים, משלב בין אימון אירובי לכוח, כמעט ללא מנוחה, מאתגר, קצבי ומתאים למתאמנות שאוהבות את ההרגשה הטובה והמאומצת שלאחר אימון.
על המדריכה: שרון - נסיון של 15 שנים בהדרכה. מוסמכת הדרכת חדר כושר, ספינינג, עיצוב, אירובי, קיקבוקס, אירובוקס, TRX, HIIT, ועיסוי רפואי לספורטאים.

TRX:

רצועות תלויות שבאמצעותן עובדים על קבוצות שרירים חשובות, אימון שנועד להגמיש ולחזק את שרירי הליבה, הידיים הרגליים וכל היתר.

פלדנקרייז:

שיעור המפתח את המודעות לגוף, עובד ומחזק את שרירי הידיים והרגליים, משפר את היציבה ומומלץ לאוכלוסייה בוגרת.

בונה עצם 

, מניעה ועצירה של בריחת סידן ובניית עצם ע"י תרגילים ייחודיים. העלאת צפיפות העצם והקטנת הסיכון לשברים באמצעות תרגילי עומס והתנגדות בשילוב מכשור ואביזרים. 

מתיחות:

השיעור עוסק בהגדלת טווחי התנועה של הגוף ושיפור הקואורדינציה. השגת תנועה הרמונית ע"י הגדלת הרפרטואר התנועתי של הגוף ותרגול תנועה זורמת. המאפשרת לייצר תנועות מורכבות במינימום כאב ועם מקסימום יכולת.
השיעור משלב תרגילי מתיחה וכוח עם תרגילים לשיפור שיווי המשקל והיציבה, מועבר עם מוזיקה בתנועה הרמונית וזורמת.

פילאטיס:

השיעור עוסק בשיפור היציבה וחיזוק הגוף ע"י הארכה וחיזוק של השרירים המייצבים. תוך הסתכלות כלל מערכתית במטרה לאזן לחזק ולמנוע לחץ ושחיקה מיותרים במפרקים. מסייע מאוד לאנשים הסובלים מכאבי גב.

ספינינג:

שיעור רכיבת אופניים קבוצתי, דינמי ואירובי. מועבר ע"י מדריכי ספינינג מנוסים ומקצועיים. האופניים חדשים ואיכותיים. בליווי מוסיקה קיצבית. עוזר לשריפת קלוריות מואצת ולחיזוק השרירים.

קרב מגע:

הגנה עצמית בשיטת I.C.Q.C-Israel close partner combat
שיטה המשלבת אלמנטים מעולם הנינג'יטסו, קרב מגע עולם האבטחה ועוד הרלוונטיים לעולמנו בכלל ולמציאות הישראלית בפרט.
בהדרכת מדי ליסבונה.

חוג שחייה / התעמלות במים

לימוד שחייה לכל הגילאים כולל קבוצת מאסטר.
מורים מקצועיים ומנוסים,שיעורים פרטיים או בקבוצות עם מיטב מורי השחייה.
בתקופת הקיץ מתקימים שיעורי התעמלות במים.

ריקוד המתמקד בעבודה עם האגן והזרועות. מחזק את אזור האגן ומזרים דם לאברי האגן, מחזק את הזרועות ומזרים דם אל הלב, משפיע על עמוד השדרה ומשפר את היציבה, מחבר בין תנועה לנשימה ומפיג מתח, יוצר אצל האישה תחושה של חיוניות זרימה ושמחה.

ריקודי בטן