חוגי מבוגרים

דף הבית > חוגים > חוגי מבוגרים
03-7504776
האטה יוגה עם אירנה גולד :

התעמלות שמקורה במזרח הרחוק. מושתתת על עיקרון השילוב בין הגוף לנפש. עיקרה של היוגה במתיחות והארכת השרירים, באמצעות טכניקת נשימות תורמת היוגה להרגעת הנפש ולהתרוממות הרוח.

איינגר יוגה עם לימור זינר:

זרם יוגה רלוונטי לשיקום, החלמה ומניעת כאבי גב מפרקים באמצעות תשומת לב רבה לפרטים ומיקוד מדויק במנח ובישורת הגוף.
איינגר יוגה מתאפיין בשימוש באביזרים בתרגול כגון כריות, קוביות, רצועות המאפשרים גם למתרגלים מתחילים לחוות תנוחות יוגה מתקדמות גם בגיל מבוגר, במצבי עייפות, או מחלה. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת!
עיצוב אירובי דינמי עם דלית :

שיעור ייחודי שכולו מסיבה. משלב מוסיקה והתעמלות אירובית, מצוין לשריפת קלוריות לסיבולת לב ריאה ולקואורדינציה. לעיתים בשילוב עם אביזרים שונים.

שיעורי BARRE עם איילה לויט :

שיעורי הבר הם שיעורים סקסיים, אנרגטיים, וכיפיים בשיטת אימון שכבשה את ארצות הברית ואת העולם כולו. 
הטכניקה מפגישה את עולם הריקוד עם עולם הפילאטיס, ומנגישה את הבלט הקלאסי תוך שילוב מוזיקה כיפית ואימון דינאמי.
השיעור בנוי מרצפים של תרגילי בר במספר חזרות גבוה, על מנת להגיע למקסימום תוצאות לכל קבוצת שרירים בגוף, ומאפשר לכל אישה לחוות שינוי ושיפור גופני מדהים.

עיצוב היט HIIT עם שרון נאורי :

אימון עיצוב דינמי פונקציונאלי, המאפשר לעבוד על מספר שרירים בגוף בו זמנית במספר דרגות קושי שונות. השיעורים משלבים אלמנטים של אימון אינטרוולים, אימון הפוגות בעצימות גבוהה, אימון מחזורי ואימון בשילוב אביזרי כושר. 
אימון המפתח סיבולת שריר, יכולת אירובית, כח, שריפת שומנים והצרת היקפים. אימון זה מתבצע בתחנות תוך שימוש במיגוון אביזרים, משלב בין אימון אירובי לכוח, כמעט ללא מנוחה, מאתגר, קצבי ומתאים למתאמנות שאוהבות את ההרגשה הטובה והמאומצת שלאחר אימון.
על המדריכה: שרון - נסיון של 15 שנים בהדרכה. מוסמכת הדרכת חדר כושר, ספינינג, עיצוב, אירובי, קיקבוקס, אירובוקס, TRX, HIIT, ועיסוי רפואי לספורטאים.

מדובר בטרנד היסטרי של חובבי הכושר !
הפעילות נעשית באמצעות רצועות כושר תלויות, ומאתגרת את כל שרירי הגוף תוך שימוש תמידי בשרירי הליבה (CORE), השרירים המייצבים המהווים את עמודי התווך של הגוף. 
האימון נועד גם להגמיש וגם לחזק את שרירי הליבה, שרירי הידיים הרגליים וכל היתר.

בונה עצם עם שירה אייל : 

מניעה ועצירה של בריחת סידן ובניית עצם ע"י תרגילים ייחודיים.
העלאת צפיפות העצם והקטנת הסיכון לשברים באמצעות תרגילי עומס ותרגילי התנגדות בשילוב מכשור ואביזרים. בשיעור נחזק שרירי ליבה ומסת שריר, נשפר קואורדינציה תנועתית ושיווי משקל, נעבוד על היציבה הזקופה ועל הארכת שרירים, נקדם שיפור טווחי תנועה וכל זאת תוך דגש מיוחד על נושא חיזוק רצפת אגן ובניית העצם.
אודות המדריכה שירה איל :
רקדנית לשעבר, מדריכה מזה 15 שנה מגוון שיעורים בתחום הכושר, הפילאטיס והתנועה. 
בוגרת תואר ראשון בביולוגיה וסטודנטית לרפואה סינית.


מתיחות עם אירנה גולד:

השיעור עוסק בהגדלת טווחי התנועה של הגוף ושיפור הקואורדינציה. השגת תנועה הרמונית ע"י הגדלת הרפרטואר התנועתי של הגוף ותרגול תנועה זורמת. המאפשרת לייצר תנועות מורכבות במינימום כאב ועם מקסימום יכולת.
השיעור משלב תרגילי מתיחה וכוח עם תרגילים לשיפור שיווי המשקל והיציבה, מועבר עם מוזיקה בתנועה הרמונית וזורמת.

שיעור המפתח את המודעות לגוף, עובד ומחזק את שרירי הידיים והרגליים, משפר את היציבה ומומלץ לאוכלוסייה בוגרת.

פילאטיס עם ספיר אהרון:

השיעור עוסק בשיפור היציבה וחיזוק הגוף ע"י הארכה וחיזוק של השרירים המייצבים, תוך הסתכלות כלל מערכתית במטרה לאזן, לחזק ולמנוע לחץ ושחיקה מיותרים במפרקים.
מסייע מאוד לאנשים הסובלים מכאבי גב.

ספינינג עם שי עובדיה:

שיעור רכיבת אופניים קבוצתי, דינמי ופעילות אירובית בעצימות גבוהה, בליווי מוסיקה קיצבית. 
עוזר לשריפת קלוריות מואצת ולחיזוק השרירים.
האימון מותנה ברישום מראש, מספר המקומות מוגבל.

Intelligent Body עם מיכל קרווני:

אימון סוחף ודינאמי, המשלב סגנונות מעולמות התנועה, הפילאטיס, היוגה, הריקוד ועוד
פיתוח כח וקואורדינציה, משפר יציבה, שיווי משקל וגמישות 
אימון בו נקפיד על דיוק וחידוד בתנועות ובמנח של כל תרגיל.

חוג שחייה / התעמלות במים (בעונה)

לימוד שחייה לכל הגילאים כולל קבוצת מאסטר.
מורים מקצועיים ומנוסים,שיעורים פרטיים או בקבוצות עם מיטב מורי השחייה.
בתקופת הקיץ מתקימים שיעורי התעמלות במים.

ריקוד המתמקד בעבודה עם האגן והזרועות. מחזק את אזור האגן ומזרים דם לאברי האגן, מחזק את הזרועות ומזרים דם אל הלב, משפיע על עמוד השדרה ומשפר את היציבה, מחבר בין תנועה לנשימה ומפיג מתח, יוצר אצל האישה תחושה של חיוניות זרימה ושמחה.
אני מזמינה אותך לרקוד את ריקוד החיים... הכי נכון לגוף שלך, הכי בריא, משחרר ,מחטב ומהנה ! 
הריקוד משפר את מצב הרוח ובמקביל מסייע בהצרת היקפים ושורף שומנים.  
השיעור מועבר באווירה מקצועית,נעימה ותומכת וכולל יחס אישי וליווי צמוד .
מיועד לכל אישה שרוצה ללמוד לרקוד ריקודי בטן מהצעד הראשון, ללא רקע או ניסיון קודם ומרגישה שזה הזמן להגשים את עצמה.
אודות המדריכה: גל שמרון- כוריאוגרפית ויוצרת ,רקדנית בטן מקצועית ומורה מוסמכת למחול מזרחי בעלת וותק וניסיון של 15 שנה בהוראה ובהפעלת קהל, בוגרת מכון וינגייט להוראת המחול המזרחי ,מעבירה בחן ובהנאה מרובה את הידע שלה לאלפי נשים ונערות בכל הארץ החל מתוכנית הטלוויזיה "רקדי" בהדרכתה בערוץ 25 ועד לסדנאות בכל הארץ וחוגים במרכזים קהילתיים.  

ריקודי בטן עם גל שימרון :
פילאטיס עם חגית רוזנברג :

אודות המדריכה : מאמנת כושר מוסמכת מטעם וינגייט
מורה לפילאטיס, קור, עיצוב, היט וספינינג
"פעילות גופנית היא דרך חיים בשבילי וממלאת אותי בחיוניות ושמחה במיוחד כשאני רואה את המתאמנים שלי נהנים, יוצאים מחוייכים וחוזרים שוב".

פלדנקרייז עם גל רוסו :

פלדנקרייז היא שיטה אימון שמטרתה באמצעות שכלול היכולת של האדם לאפשר מקסימום תנועה, במינימום מאמץ על ידי חווית קונפיגורציות תנועה מגוונות ושינוי הרגלים הטבועים במערכת העצבים מתוך ניסיון חייו של כל אדם.
 השיטה הקרויה על-שם ממציאה - הד"ר לפיזיקה משה פלדנקרייז, עוזרת לאנשים עם קשיים או כאבים הקשורים ליציבה ולבעיות מפרקים ולאנשים עם כאבי גב או בעיות קואורדינציה.

TRX עם הדר בן יעקב :